Professorat

Darrer acte docent de Rosa Seguí

Rosa Seguí i Palou va realitzar fa pocs dies (4 de juliol de 2019) la darrera activitat docent a la Facultat: va formar part d’un tribunal que valorava Treballs finals de grau. Amb motiu d’aquesta circumstància, i en acabar la sessió, uns companys van interrompre per sorpresa a l’aula on se celebrava el tribunal i li van fer ofrena d’un bonic ram de flors. La Rosa acumula molts anys de bona pràctica docent i de gestió al centre, des de l’Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer (en la qual fou cap d’estudis). Així mateix, cal destacar la seva tasca de cooperació en formació professional a Amèrica Llatina, en l’organització i direcció de maestrías a Nicaragua i El Salvador durant diverses promocions. En l’àmbit docent, la seva especialitat més característica han estat els serveis especials en el marc de la biblioteca pública. Destigem a la Rosa molta sort i èxit en aquesta nova etapa de la seva vida.