General

Els alumnes de la Universitat de l’Experiència visiten dues biblioteques eclesiàstiques

Els alumnes de Biblioteques i Arxius en l’Era Digital (Universitat de l’Experiència) en el marc de l’assignatura Les biblioteques: coneixement i ús han visitat dues biblioteques eclesiàstiques. La primera de ellas, la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona, el passat 12 de novembre en la que Daniel Gil, el seu coordinador tècnic, els va explicar els orígens, les funcions, i els va mostrar el dipòsit i alguns fons patrimonials interessants per la seva vàlua o curiositat. El dimarts 19 de novembre van anar a Biblioteca Balmes on de la mà de la seva reponsable Cecília Vives svan recórrer les seves instal·lacions, van conèixer la història de la biblioteca i de la institució a la que dóna servei així com les característiques del fons que conserva i els serveis que ofereix.