Activitats

Els estudiants de CAV visiten una exposició de Marcel·lí Antúnez a l’Ars Santa Mònica

El passat divendres, dia 28, els estudiants de l’assignatura Metanarratives de CAV van anar a l’Arts Santa Mònica per fer-hi una visita a l’exposició Sistematúrgia de Marcel·lí Antúnez, basada en la dramatúrgia produïda amb sistemes computacionals.

Va guiar la visita el propi artista, que els va parlar d’aquesta línia de treball que va iniciar als anys 90 i que posa en relació art i tecnologia. Marcel·lí Antúnez és una de les figures més importants de l’art electrònic i de l’experimentació escènica —va se fundador i líder de la Fura dels Baus fins l’any 1990—, és autor d'una gran quantitat de performances i instal·lacions i ha participat també en molts projectes col·lectius.