Activitats

Estrena del documental Claroscuro: La Mina

El proper dijous 30 de maig a les 18:00 h, i dins de la Setmana cultural de la Mina, s’estrenarà el documental Claroscuro: La Mina. El documental vol donar a conèixer l’acció comunitària en el barri de la Mina en la dècada dels anys 80 i 90 dedicada a l’alfabetització i educació dels col·lectius més vulnerables del veïnat.

Aquest documental està realitzat per un grup d’alumnes de CAV i Infocom com a treball final de grau: Paula Mykhaylychenko, Helena Colom, Laia Capellas, Eric Depken, i Carla Collado. El projecte està tutoritzat pels professors Muntsa Tarrés, Andreu Sulé, Eva Rodríguez i Jaume Vilaseca.

El documental forma part d’un projecte d’aprenentatge i servei de la Facultat: “Recuperació de la memoria histórica i la dignitat dels barris del Camp de la Bota i de la Mina: un projecte transmèdia d’aprenentatge i servei col·laboratiu i multidisciplinari”. La projecció es farà a la Universitat Politècnica de Catalunya (Avinguda d’Eduard Maristany núm.16, Sant Adrià del Besòs).