Estudiants del grau d’IiD visiten l’Associació Lectura Fàcil

El passat dimarts 7 d'octubre, els estudiants de l'assignatura Hàbits lectors i promoció de la lectura del grau d’IiD, van visitar la seu de l'Associació Lectura Fàcil i van ser atesos per les seves responsables, Carme Mayol, Eugènia Salvador i Elisabet Serra.

En els seus 10 anys d’existència, l'Associació Lectura Fàcil ha aconseguit situar en l'agenda política aquesta solució per a les persones amb dificultats lectores creant un important catàleg —el segon europeu en nombre de títols—, assessorant biblioteques en la creació de clubs de lectura fàcil —200 a Espanya— i consolidant un col·lectiu d'usuaris dels productes bibliogràfics de lectura fàcil. Carme Mayol —codirectora de l'Associació i principal impulsora del projecte juntament amb Eugènia Salvador— ha estat molt vinculada a la Facultat. El 1976 va començar a exercir la docència a l'encara Escola de Bibliologia, tasca que no abandonaria fins la seva jubilació el 2002, i va ser directora de l'Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer de Biblioteconomia i Documentació entre el 1985 i el 1991.