En marxa

Xerrades sobre serveis per a usuaris amb necessitats especials (29 de febrer i 14 de març)

aula 112

Els pròxims 29 de febrer i 14 de març de 2024 tindran lloc dues xerrades organitzades des de l’assignatura de Serveis per a usuaris amb necessitats especials del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital de la FIMA. Les sessions seran a les 10 h a l’aula 112, i són obertes a tothom. Dijous 29 de febrer: Montse Pérez Rigol, bibliotecària al Centre Penitenciari Brians 2 (homes). Compartirà la seva experiència en biblioteques penitenciàries i projectes de biblioteràpia. Dijous 14 de març: Alena Moragas, directora de la Biblioteca Pompeu Fabra de Riells i Viabrea (la Selva). Organitza "Env(b)elleix", un projecte cocreatiu adreçat a la gent gran.

Creem amb Perspectiva? Marató de Curtmetratges pel dia de la Dona (13 de març)

Sala d'actes carrer Melcior de Palau, 140, Barcelona

El 13 de març de 2024 tindrà lloc a la sala d'actes de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) l'activitat «Creem amb Perspectiva? Marató de Curtmetratges pel dia de la Dona», organitzada per la Comissió d'Igualtat de la FIMA, GendIMS, el projecte TRANSGELIT i l'alumnat de CAV. Es tracta d'una activitat organitzada amb motiu del 8M, Dia Internacional de les Dones. Al llarg del matí tindrem diferents activitats: 9 h: Benvinguda de la Comissió d'Igualtat 9.15 h: Presentació de l'activitat per part de l'alumnat de la comissió organitzadora 9.30 h: Organització dels grups per l'activitat 10 h: Inici de la marató Fins a les 13 h: Entrega de curtmetratges 13.15 h: Projecció 14 h: Votació i entrega de premis 14.15 h: Entrega de premis: projectes amb perspectiva de gènere de la FIMA Aquesta activitat està oberta a tota la comunitat universitària; és d'assistència obligatòria per a l'alumnat de les següents assignatures, ja acordat amb el professorat: Creació radiofònica, Teories de la comunicació mediatitzada, Dret audiovisual i Creació multimèdia. Ens veiem el 13 de març!