Gravació a la Facultat del cinquè episodi de «Cartas vivas»

S’ha gravat al plató de la Facultat el cinquè episodi de Cartas vivas, un projecte de col·laboració de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona i el College of Humanities de la Universitat d’Exeter que compta amb el suport de la Fundación Banco Santander. Aquesta sèrie de peces audiovisuals recrea la literatura epistolar i confessional de dones importants i desconegudes del segle XX.

El nou episodi està dedicat a Teresa Wilms Montt, escriptora xilena i precursora feminista de principis del segle XX, rebel als valors burgesos de la seva societat. La gravació d’aquest episodi s’ha fet en presència de Nuria Capdevila-Argüelles, catedràtica d’Estudis Hispànics i de Gènere de la Universitat d’Exeter. Micaela Breque és l’actriu que hi encarna l’escriptora.

L’equip de treball de la Facultat està integrat per professors, estudiants i personal d’administració i serveis. Dirigeix aquest projecte la professora Paula Ortiz. Conjuntament amb Nuria Capdevila-Argüelles, és la promotora del projecte que es va gestar fa dos anys.

Altres professors de l Facultat involucrats són Pedro Valero, Lydia Sánchez, Sergio Villanueva, Jorge Franganillo, José María Cabello, Jaume Vilaseca, Francesc Llinares i Adrien Faure, als qui s’afegeixen alumnes de 3r i 4t del grau de Comunicació Audiovisual, i el tècnic d’audiovisuals Jordi Capella.