Activitats

Han començat les activitats formatives organitzades per la Facultat per encàrrec del CBUES

Aquesta setmana, han tingut lloc les sessions de presentació dels tres cursos en línia que organitza la Facultat per encàrrec del Consorcio de Bibliotecas Universitarias de El Salvador (CBUES), i finança la Dirección Nacional de Educación Superior de El Salvador, a l’empara d’un conveni entre la UB i la Universidad Dr. José Matías Delgado, en tant que coordinadora actual del CBUES.

Uns 110 participants assistiran a algun dels tres programes que s’ofereixen: «Trabajos de curso y de graduación: el papel de la biblioteca en la búsqueda y uso de información» i «Gestión y promoción de los recursos de información de la biblioteca» —adreçats al personal de les biblioteques d’institucions d’educació superior—, i «Búsqueda y gestión de información bibliográfica: elaboración de perfiles personales y manejo de gestores bibliográficos» —al qual assistiran professors universitaris i personal investigador. Els professors de la Facultat Amadeu Pons, Ángel Borrego, i Cristóbal Urbano són els docents d’aquests cursos, junt amb Franklin A. Flores i Yecenia Álvarez. Roland Fermenal, antic alumne del màster de Gestió de Continguts Digitals, fa el suport al disseny del material docent en línia.