I Jornada InfoCom a la FIMA

El passat dimecres 20 d’abril de 2022 es va celebrar la primera Jornada InfoCom a la FIMA. La jornada va estar adreçada a tots els estudiants del doble grau Gestió d’Informació i Documentació Digital + Comunicació Audiovisual, uns 80 alumnes en total. La sessió va comptar amb una gran participació dels alumnes de segon i tercer curs, amb  representació de tots els cursos.

La jornada va ser inaugurada pel degà de la Facultat, Miquel Térmens, i va comptar amb l’assistència dels caps d’estudis dels dos graus, Aurora Valls i Sergio Vilanueva, i les tutores dels diferents cursos d’InfoCom, Maite Comalat i Mari Vállez, qui va coordinar tota la Jornada.

La Jornada es va dividir en dues parts, la primera dedicada a una dinàmica de grup que va permetre que els infocomers dels diferents cursos es coneguessin i treballessin en propostes per millorar el doble grau. La segona part va consistir en una taula rodona on els protagonistes van ser dos graduats, Alba Medina i Sergi Duarte, moderada pel professor Javier Guallar. Els graduats van explicar les seves experiències, els punts forts que valoren les empreses del perfil híbrid dels infocomers, i alguns consells per a la incorporació al món laboral. La sessió va acabar amb una foto de grup de tots els participants.