Inici de curs amb la sessió d’acollida als nous estudiants

El passat dimecres 12 de setembre va començar el curs acadèmic 2018-19 amb la sessió d’acollida als estudiants de nou accés del grau de Comunicació Audiovisual, del grau d’Informació i Documentació (modalitat presencial) i del doble grau Infocom.

La sessió va començar amb un acte conjunt per a tots els estudiants a la Sala d’actes amb la benvinguda del degà Miquel Térmens, la presentació dels canals de comunicació de la Facultat (com ara aquest portal i butlletí de notícies i les diverses xarxes socials) a càrrec del secretari Javier Guallar, un vídeo sobre la Facultat presentat pel vicedegà Carlos Aguilar i la presentació del Servei d’Atenció a l’Estudiant de la Universitat de Barcelona a càrrec d’Anna Lluch.

Benvinguda del degà

Presentació de les xarxes socials de la Facultat

A continuació els participants es van agrupar pels diferents ensenyaments. Els caps d’estudis o tutors i una representació d’estudiants veterans van fer una introducció als respectius ensenyaments, així com també es va fer un recorregut pels equipaments de la Facultat com ara les aules, el plató o la biblioteca.

Presentació activitat del grau IiD Passaport a la professió per Aurora Vall

Primera sessió per als estudiants de CAV per Lydia Sánchez

Estudiants de 4t i 5è d’Infocom parlen amb els seus companys de primer

La sessió per als estudiants del grau d’Informació i Documentació (modalitat semipresencial), de característiques similars, ha tingut lloc el divendres 14 de setembre a la tarda.