Inscripcions obertes als monogràfics del Servei d’Atenció a l’Estudiant

S’han obert les inscripcions dels següents monogràfics en línia organitzats pel Servei d’Atenció a l’Estudiant:

• «Currículum, competències i TIC: el triangle màgic» a càrrec d’Esther Alcaraz, psicòloga experta en tècniques de cerca de feina, Data: 9 de març de 2023 (de 13 h a 14 h).
  • «Com defensar les competències en una entrevista presencial/en línia» a càrrec d’Isabel de Trincheria, psicòloga consultora. Data: 16 de març de 2023 (de 13 h a 14 h).
  • «Els tests psicotècnics en el procés de selecció» a càrrec de Maria Àngels Colomer, orientadora psicòloga. Data: 23 de març de 2023 (de 13 h a 14 h).
  • «L’elevator pitch per visibilitzar el teu talent» a càrrec de Laura Cespedosa, psicòloga consultora. Data: 30 de març de 2023 (de 13 h a 14 h).

Els monogràfics són gratuïts i es faran a través del Campus virtual de la UB.