Jordi Andreu coordina un programa de formació adreçat a arxivers salvadorencs

Del 23 al 28 de juny, el professor Jordi Andreu serà a San Salvador per impartir docència al primer mòdul del Primer Diplomado en Archivística y Gestión Documental de la Universidad Centroamericana José Simeón Cañas de El Salvador. Aquests estudis són els primers que, sobre aquesta matèria i a nivell universitari, s'organitzen a El Salvador. El professor Jordi Andreu n'és el coordinador acadèmic, i hi col·laboren com a docents el director i el subdirector de l'Archivo General de la Nación, la professora de la Universidad de Costa Rica, María Teresa Bermúdez, i la professora de la Facultat, Maria Elvira. En aquesta primera edició, el Diplomado està pensat per a capacitar el personal tècnic del sistema d'arxius del país i es contextualitza en la implantació de la Ley de Transparencia.