Jorge Franganillo parla sobre consum televisiu a Canarias Radio

Arran de la publicació de dades actualitzades sobre el consum de televisió a Espanya, el professor Jorge Franganillo ha estat entrevistat al magazín Tarde o temprano, de Canarias Radio. En el transcurs d’aquest espai radiofònic, Franganillo ha comentat com les plataformes de streaming han provocat la major caiguda del consum televisiu en trenta anys; no s’enregistraven xifres tan baixes, tant en espectadors com en minuts davant la pantalla, des del 1993.

Segons ha explicat al llarg de la conversa, la davallada no es tradueix en un consum menor de televisió, sinó que és fruit d’una clara evolució en la forma de consumir continguts audiovisuals a les llars: cada cop es dedica menys temps a la televisió convencional i més a les plataformes de transmissió de vídeo. L’entrevista es pot sentir al canal d’iVoox del programa, a partir del minut 89:00.