Jorge Franganillo participa al congrés internacional HEAd’20

El passat 4 de juny, el professor Jorge Franganillo va participar al 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’20), organitzat per la Facultat d’Administració i Direcció d’Empreses de la Universitat Politècnica de València. En aquesta trobada hi va presentar la comunicació titulada «Breaking down the classroom walls: how to train future media professionals in an interdisciplinary and applied way while fostering social change». Aquest treball exposa els resultats i els factors crítics d’èxit de la iniciativa d’aprenentatge-servei (ApS) que el grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) impulsa al grau de Comunicació Audiovisual.

Aquest congrés és un fòrum per a l’intercanvi d’idees, experiències, opinions i resultats de recerca relacionats amb la preparació dels estudiants, les metodologies docents i d’aprenentatge, i l’organització de sistemes educatius. Sobre aquestes àrees, participants d’arreu del món van presentar les seves troballes més recents i van estimular un debat obert, encaminat a promoure la innovació docent i la qualitat educativa a la universitat.