Jornada electoral a la Facultat

El dijous 10 de maig, la Facultat ha viscut una jornada electoral amb les eleccions dels representants dels estudiants als diferents òrgans de la Facultat i al Claustre de la Universitat de Barcelona, així com les dels representants del professorat i el personal d’administració i serveis al Claustre de la UB.

Els resultats definitius han estat els següents:

A les eleccions dels estudiants al Claustre, amb un cens de 775 estudiants, els vots emesos han estat 36, els vots en blanc 8, nuls 0 i vots a candidatures 28. La candidatura Associació d’Estudiants de BiD ha obtingut els 28 vots, sent escollides les estudiants Laura Delgado i Adriana Sabariego.

Pel que fa a la Junta de la Facultat, sobre un cens de 814 estudiants, hi ha hagut 42 vots emesos, 7 vots en blanc, 0 nuls i 35 vots a candidatures, sent escollida l’única candidatura presentada, Estudiants de BiD, integrada per Laura Avià, Adriana Sabariego, Laura Delgado, Robert Mokhtari i Héctor Rico.

Finalment, a les eleccions als Consells d’Estudis dels dos graus: a Comunicació Audiovisual, sobre un cens de 286 estudiants, els vots emesos han estat 17, vots en blanc 2, vots nuls 0 i vots a candidatures 15, sent escollida la candidatura Estudiants de CAV, amb Laura Delgado i Adriana Sabariego; a Informació i Documentació, sobre un cens de 272 estudiants, els vots emesos han estat 33, vots en blanc 2, nuls 0 i vots a candidatures 31, sent escollida la candidatura Estudiants d’ID amb Laura Avià, Robert Mokhtari, Marisa Montoya, Maria Planells, Héctor Rico i Xènia Torres.

Indiquem per últim els representants dels professors de la Facultat al Claustre de la UB (les eleccions del personal d’administració i serveis eren de circumscripció única per tota la UB): els professors escollits han estat els doctors Ernest Abadal i Jordi Ardanuy.

Les dades completes de la Universitat de Barcelona es poden consultar a la pàgina web de les eleccions.