Facultat estrena Plató i Aula de So

La Facultat estrena plató i aula de so

Aquest semestre, la Facultat estrena dos equipaments de gran importància per al grau de Comunicació Audiovisual: un plató i una aula de so.

El plató està situat a la tercera planta i disposa d’una sala de 70 m² amb chroma key, il·luminació de sostre i dues cortines de fons (negra i grisa). Té, a més, una sala de control insonoritzada de 15 m², amb mesclador de vídeo, tituladora, control d’il·luminació i taula de so, així com un petit vestuari amb aigua corrent i mirall de maquillatge.

També a la 3ª planta, hi ha l’aula de so, un estudi condicionat acústicament per fer enregistraments i audicions, que compta amb una cabina de locució. Els dos espais estan equipats amb aparells d’aire condicionat.

El proper dilluns, 29 de febrer, a la una del migdia, hi haurà una sessió de portes obertes a càrrec del tècnic d’audiovisuals, Jordi Capella, per mostrar al professorat i al personal d’administració i serveis de la casa aquests nous equipaments. El passat dijous, 18 de febrer, un grup d’estudiants de CAV ja van estrenar el plató amb el professor Ricard Belis, a la primera classe pràctica de l’assignatura de Realització i, entre el 23 de febrer i el 4 de març, la resta d’alumnes de CAV poden familiaritzar-se amb aquests espais i amb els nous equips que ha adquirit recentment la Facultat en unes sessions organitzades especialment per a ells.