La Viquimarató: tot un èxit!

En el marc dels actes del centenari, la Facultat ha organitzat, amb la col·laboració de la Comissió de Dinamització Lingüística, la Viquimarató d’Informació i Comunicació amb l’objectiu d’editar termes relatius als ensenyaments de màster i de grau que s’imparteixen a la Facultat. La jornada s’ha celebrat, el dimecres, 6 de maig, de les 10 del matí fins a les 8 del vespre, i ha comptat amb una nodrida participació.

Al principi de la sessió, Kippelboy (@kippelboy) ha fet una xerrada per iniciar els editors novells en els misteris de la Viquipèdia i, a continuació, més d’una trentena de participants —professors, estudiants, professionals en actiu i professionals ja jubilats— han anat ocupant les estacions de treball de la biblioteca al llarg de tot el dia i han editat una quarantena de termes. Podeu resseguir les incidències de la jornada a Twitter a través dels hashtags #Viquimarató i #centenaribid. També trobareu un petit reportatge gràfic al Flicker de la Facultat.