L’estudiant Michelle Delgado participa al congrés Andalucía y Cataluña

L’alumne del grau de Comunicació Audiovisual, Michelle Delgado, participa en el I Congreso Internacional Andalucía y Cataluña: Legado cultural y memoria compartida que es celebra a Màlaga els dies 18 i 19 de noviembre de 2019.

En aquest congrés Delgado presenta el seu projecte de TFG «Cuando Andalucía conoció a Barcelona: memoria fotográfica del barraquismo». El treball es realitza dins d’un projecte d’ApS entre la facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals i l’Arxiu historic del Camp de la Bota i la Mina. Es tracta d’un recull de fotografíes de l’arxiu que mostren un moment històric de la ciutat de Barcelona en el que la migració andalusa va suposar la creació de barraques en diverses zones de la ciutat. Amb aquest treball es preten contribuir, des els estudis de Comunicació Audiovisual, a recuperar la memòria histórica de barris desfavorits.