Activitats

L’exposició #noemratllis arriba al CRAI BIMA

La campanya #noemratllis. No soc teu, soc de tothom va posar-se en marxa per part del CRAI al gener de 2019 per tal de conscienciar sobre l’ús responsable dels materials de la biblioteca. Aquesta campanya consta d’una exposició bibliogràfica itinerant de llibres estripats, mutilats, subratllats o comentats, que ha passat per diversos CRAI i ara ha arribat a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

L’exposició es complementa amb una mostra bibliogràfica del fons de la biblioteca de la Facultat sobre restauració i preservació de llibres.

Podeu veure l’exposició al vestíbul del primer pis de la FIMA des de final d’agost fins al 8 d’octubre de 2021 o entrar al fil de Twitter del CRAI de la Facultat, on s’expliquen les vitrines amb detall.