Professorat

Maria Jose Masanet participa a una jornada sobre joves i comunicació

La professora de la FIMA Maria Jose Masanet ha participat com a ponent a la taula rodona «Habilidades digitales de los adolescentes: gestión de riesgos y oportunidades» el passat 11 de novembre de 2020. L’acte ha format part de les Jornades en línia «Menores y jóvenes: Oportunidades y vulnerabilidades en los entornos digitales», organitzades per Infancia y Comunicación i la Universidad Rey Juan Carlos.

Maria Jose Masanet ha centrat la seva presentació en la relació entre adolescència, mitjans de comunicació i cultures participatives, i ha dedicat especial atenció a les competències transmèdia i estratègies d’aprenentatge desenvolupades de manera informal. En la sessió també hi han participat Arantxa Vizcaíno-Verdú (Universidad de Huelva), Jordi Busquet Duran (Universitat Ramon Llull) i José Antonio Luengo (Junta de Gobierno del Colegio de Psicólogos de Madrid).