Professió

Mostra «Arxius de dones» a la biblioteca de la Facultat

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, el CRAI Biblioteca de Biblioteconomia ha preparat la mostra  «Arxius de dones», que podem visitar durant tot el mes de març. Allà trobareu informació sobre els arxius que apleguen documents que han generat les dones en l’àmbit de la seva vida privada i de la seva vida pública —cartes, fotografies, diaris personals, articles de premsa, etc.—, i documents administratius o legals que visibilitzen l’empremta de les dones als registres oficials quan actuen com a ciutadanes i com a professionals. També hi ha bibliografia sobre els arxius i els centres de documentació que recullen la memòria del feminisme, el patrimoni generat per associacions feministes, per grups de dones vinculades a aquest moviment, i per les dones que hi participaren directament o s’hi senten vinculades.

Bona part d’aquests articles i llibres han anat nodrint el 930.25:396 de la nostra biblioteca gràcies a les línies de recerca de la professora de la Facultat Núria Jornet.