Nous becaris a la Facultat

La Facultat ja està en ple funcionament i s’hi han incorporat els becaris que, per mitjà de beques de col·laboració, donen suport als diversos serveis.

A les aules d’informàtica, hi trobareu Alba Montoya (estudiant del grau de Comunicació Audiovisual), Ricardo Pozzobon (estudiant del màster de Gestió de Continguts Digitals) i Luis Primo (estudiant del grau d’Iinformació i Documentació).

Per altra banda, Roland Fermenal segueix encarregant-se del Servei d’Informació d’Ofertes de Feina (SIOF) i dóna suport a les tasques d’edició de les pàgines web de la Facultat i en gestiona les xarxes socials. També com el curs passat, Agnès Santamarta és la becària de Relacions Internacionals i manté el blog Mòbils BiD, i Irene Iglesias col·labora amb la Comissió de Dinamització Lingüística. Els trobareu al despatx 007.