Nova sala per realitzar videoconferències grupals

La Facultat ha inaugurat una nova sala per realitzar videoconferències grupals. Es tracta d’una inversió que es va planificar a finals de l’any 1999 però que per culpa de la COVID no s’ha pogut enllestir fins ara.

Des d’abans de la pandèmia diversos professors havien demanat que la facultat tingués disponible un equip professional per fer videoconferències, sobretot per fer reunions amb investigadors d’altres universitats i altres països. Amb aquest objectiu a vegades es muntaven videoconferències a la Sala de Juntes, però el resultat no era l’òptim.

Ara hem adaptat la Sala de reunions 2 (sala 2F6), amb capacitat per a 8 persones, amb una pantalla LG de 60 polsades i qualitat 4K, una càmera professional Logitech 4K, micròfon omnidireccional i altaveus. A les parets s’hi han instal·lat panells per millorar l’acústica. Aquest equipament està pensat perquè segueixi tenint un bon ús quan s’acabi la pandèmia.