Campus

Pràctiques d’estiu a l’estranger, una oportunitat per aprendre i veure món: termini ampliat fins al 13 d’abril!

Com cada any, la Facultat ofereix als estudiants la possibilitat de realitzar una estada de pràctiques professionals durant els mesos d’estiu en diverses institucions a l’estranger. El termini per presentar la sol·licitud ha estat ampliat fins al 13 d’abril.

L’oferta inclou una vintena d’institucions i empreses diferents, d’una vintena de ciutats de tot el món. Els estudiants poden escollir entre serveis d’informació d’organismes internacionals; biblioteques universitàries, públiques i de recerca; empreses de l’àmbit editorial, etc. Una menció especial mereix l’Instituto Cervantes, la xarxa de biblioteques del qual posa nombrosos centres a disposició.

Aquest any, l’oferta de centres i pràctiques es publica a través de l’aplicació GIPE, com es fa amb la resta d’oferta de pràctiques no curriculars. S’hi poden presentar les candidatures durant tot el mes de març. Per a més informació sobre el programa, cliqueu aquí.

Aprofitem l’avinentesa per recordar l’existència del portal Mòbils BiD de la Facultat, l’espai de trobada de tots aquells que han participat, participen o volen participar en programes de mobilitat nacional i internacional. Allà trobareu les contribucions dels estudiants que han fet estades a l’estranger i han volgut compartir amb nosaltres les seves experiències. L’entusiasme amb què s’expliquen de ben segur us animarà a seguir el seu exemple.

Podeu fer arribar les vostres consultes sobre el programa al professor Miquel Centelles (miquel.centelles@ub.edu) i a la Secretaria d’Estudiants i de Docència (bibdoc@ub.edu).