Activitats

Presentació del curtmetratge «Baba», de graduats de Comunicació Audiovisual de la FIMA

El passat dijous 16 de gener de 2020 es va presentar, a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) de la Universitat de Barcelona, el curtmetratge «Baba», de graduats de Comunicació Audiovisual de la Facultat.

«Baba» (2019) és el resultat del Treball de Fi de Grau d’un grapat d’estudiants de Comunicació Audiovisual de la promoció 2015–2019: Jordi Giné (productor), Aitor Gómez (director de fotografia) i Robert Molist (guionista i director); tutoritzat per Daniel Jariod i Muntsa Tarrés. El curtmetratge està protagonitzat per Adrian Grösser (Merlí, Polseres vermelles) i Isabel Rocatti (Ventdelplà, Estiu 1993) i compta amb la participació de diversos estudiants de la Facultat dins l’equip tècnic.