Pujada de les notes de tall per als nous alumnes a tots els graus de la FIMA

El 14 de juliol de 2021, la Generalitat de Catalunya ha publicat les notes de tall de primera assignació dels nous alumnes de les universitats catalanes del curs 2021-2022. Els resultats han estat extremadament bons per a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.

En el cas del grau de Comunicació Audiovisual, la nota de tall ha pujat d’un 11,194 de l’any passat a un 11,478. És una pujada important i que fa que sigui la segona nota més alta d’una universitat catalana en aquests estudis. A més, som l’única universitat pública que imparteix el grau de Comunicació Audiovisual que ha vist incrementada la seva nota de tall, ja que la resta han patit decrements en relació amb 2020. Ara ja som la segona destinació més demanada en CAV a Catalunya.

Quant al grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital, hem passat d’un 5,338 de l’any passat a un 5,994. És una molt bona pujada que ens indica que anem pel bon camí amb aquesta nova titulació, hereva del grau d’Informació i Documentació.

Més moderada és la pujada de la doble titulació Infocom, però segueix igualment a l’alça, i passa d’un 10,702 a un 10,748.

La FIMA segueix creixent. Felicitats a tota la comunitat FIMA!