Resultats provisionals de les eleccions d’estudiants

Ja s'han publicat els resultats provisionals de les eleccions d'estudiants que van tenir lloc ahir, dijous, 5 de desembre.

A les eleccions a Junta de Facultat, hi ha hagut una participació del 12,41 % i la candidatura guanyadora ha resultat l'Estudiantil, amb el 43,52 % dels vots, seguida d'Optimem, amb un 38,84 %, i, a continuació, de Sílvia Gomez, amb el 17, 64 %. Vist això, la candidatura Estudiantil obtindria tres representants (Paula Mykhaylychenko, Laia Capellas i Helena Olivé), la candidatura Optimem n'obtindria tres més (Marina Pons, Laura Delgado i Helena Colom), i també hauria estat elegida la candidata Sílvia Nieves Gómez.

Pel que fa als consells d'estudis, la participació ha estat d'un 18,90 % i la candidatura única d'Oriol Cantarell al consell d'estudis d'IiD —recordem que no hi ha hagut cap candidat al consell d'estudis de CAV— ha rebut el 100 % dels vots. Felicitem des d'aquí els nous representants. Podeu consultar tots els detalls dels resultats de les eleccions a: http://www.ub.edu/monub/eleccions/escrutini.html