Segones Jornades del projecte «Paisajes Espirituales»

Els dies 14, 15 i 16 de juny de 2017, se celebren a la Facultat de Geografia i Història les Segones Jornades del projecte Paisajes espirituales. Una aproximación espacial a las transformaciones de la religiosidad femenina medieval en los Reinos Peninsulares en la Edad Media (siglos XII-XVI) que coordina la professora Núria Jornet juntament amb Blanca Garí i en el qual participa com a investigadora la professora Concepción Rodríguez.

La primera sessió de les jornades és un seminari a l’entorn d’un projecte d’Humanitats digitals liderat per Caroline Bruzelius, professora de la Duke University i cofundadora de Wired!, un grup de recerca i innovació docent que integra les tecnologies digitals en la investigació i la docència, on es presentaran els casos de visualització i modelització de les esglésies de Santa Chiara i San Lorenzo Maggiore de Nàpols. Les altres dues sessions estan dedicades a la presentació dels primers resultats del projecte.