Activitats

Seminari del TFM del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials

En el marc del TFM (Treball final de màster) del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, el dijous 21 d’abril de 2022, a les 16 h, tindrà lloc un seminari adreçat als estudiants del màster, però obert a tothom. Es presentaran dues biblioteques patrimonials i es comentaran bones pràctiques en la realització dels TFM.

Per un cantó, Isabel Juncosa (directora de la biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona) i Àlex Cosials (director de la biblioteca i arxiu històric de l’Ateneu Barcelonès) presentaran aquests centres i suggeriran línies de recerca possibles. Així mateix, les exalumnes del màster Núria Cangròs i Gemma Belmonte presentaran els TFM que van realitzar el curs passat sobre la biblioteca de la Casa d’Osuna i sobre el Fons de Gretel Ammann de Ca la Dona, respectivament.

Vegeu el programa sencer en aquest enllaç. L’activitat tindrà lloc a la sala de juntes de la Facultat (espai 206), de 16 a 18 h.