Seminaris de cloenda de les pràctiques d’IiD i de CAV

Aquesta setmana han tingut lloc a la Facultat els seminaris que clouen les pràctiques curriculars dels estudiants dels graus d’IiD i de CAV del segon semestre. Ahir, dilluns 29 de maig, els estudiants de pràctiques de CAV van comptar amb la presència de la Marta Forn, de l’associació Productors Audiovisuals de Catalunya (PAC).

Al seu torn, avui, dimarts 30 de maig, ha tingut lloc el seminari del grau d’Informació i Documentació, que aquest semestre ha estat format per un únic grup tutoritzat per la professora Teresa Mañà. L’acte ha comptat també amb la participació dels estudiants dels dos grups de l’assignatura Avaluació i qualitat que cursaran el Pràcticum el curs que ve. Com en ocasions anteriors, el professor Javier Guallar ha obert la sessió amb una presentació sobre els perfils professionals híbrids en el context de la Informació i la Documentació. A continuació, Rosa M. Cruellas, responsable d’informació i qualitat a l’Arxiu Nacional de Catalunya i tutora d’alumnes de pràctiques de la Facultat, ha parlat de la seva visió de la professió, tant pel que fa al desenvolupament de les funcions del seu lloc de treball actual, com a la perspectiva que li dona la seva trajectòria professional. Finalment, ha intervingut l’estudiant Aina Pla per parlar de la seva estada de pràctiques al departament de knowledge management de la consultora Oliver Wyman.