Sessió inaugural del postgrau de Prescripció Lectora

El passat, 6 d’octubre, va tenir lloc la sessió inaugural del postgrau de Prescripció Lectora de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, un programa formatiu dirigit a totes aquelles persones interessades en la promoció de la lectura que desitgen disposar d’eines i coneixements per recomanar el llibre més apropiat a cada lector. Enguany, el curs arriba a la 5a edició i això ha estat possible gràcies al suport econòmic del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Van participar a l’acte: Josep Vives, director general de Promoció Cultural i Biblioteques de la Generalitat de Catalunya; Lydia Sánchez, vicedegana de la Facultat; Anna Rubió i Lluís Agustí, directora i coordinador del postgrau, i Sergio Vila-Sanjuán, director del suplement Cultura|s de La Vanguardia. Sergio Vila-Sanjuán va impartir la conferència inaugural “Autobiografia amb difusió de la lectura”, dedicada a diversos mecanismes de promoció del llibre i la lectura, que va tenir com a fil conductor els records de l’època de formació i de la seva tasca com a periodista cultural, historiador de l’edició catalana i activista del llibre, sempre en relació amb la ciutat de Barcelona.