Activitats

S’ha celebrat la jornada docent del professorat d’inici de curs

El passat dimecres, 17 de setembre, tingué lloc a la Facultat la tradicional Jornada docent del professorat d’inici de curs. Enguany, la jornada va estar dedicada al tema «Els TFG i TFM: un moment per a la reflexió». Després de les paraules de benvinguda i de la informació de les novetats acadèmiques per al curs 2014-15 a càrrec del degà de la Facultat, Ernest Abadal, i de la vicedegana d’Afers Acadèmics i Qualitat, Maite Comalat, la professora Rosa Sayós parlà de: «TFG i TFM: la mostra d’un procés d’aprenentatge». A continuació, els responsables del TFG i del TFM de diversos ensenyaments de la Facultat van debatre a la taula rodona «Què hem fet i què fem en els nostres TFG i TFM» que va moderar la mateixa Rosa Sayós. La jornada es va cloure amb les intervencions d'alguns dels professors assistents.