Professorat

Sílvia Argudo, Maite Comalat i Aurora Vall participen a l’XI Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria

Les professores Sílvia Argudo, Maite Comalat i Aurora Vall van participar el passat 29 de gener en l’XI Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria (CIDU) organitzat per la Universidad de la Laguna de Tenerife. Aquest congrés s’havia d’haver celebrat el juny de 2020 però la pandèmia va obligar a endarrerir-lo fins al gener del 2021 i celebrar-lo en format virtual.

La comunicació duia per títol «Pasaporte a la Profesión: una experiencia en el Grado en Gestión de Información y Documentación Digital de la UB». El 2006 comença a funcionar a la FIMA el PAT (Pla d’Acció Tutorial); el curs 2016-2017, en el marc del PAT i en col·laboració amb el SAE (Servei d’Atenció a l’Estudiant) de la UB, s’inicia el programa Passaport a la Professió. Aquest programa contempla una formació transversal i paral·lela dels estudiants amb l’objectiu de facilitar-los la inserció laboral en les millors condicions. A la comunicació es descriuen els aspectes principals de l’avaluació del Passaport i les corresponents propostes de millora.