Un taller, quatre projeccions i dos col·loquis, en el marc del Festival SUNCINE

Per tercer any consecutiu, la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha acollit diversos actes del Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient (SUNCINE), que enguany ha celebrat la 26a edició. Els dies 11 i 12 de novembre, a la Sala d’actes de la Facultat s’hi van poder veure quatre curtmetratges de la secció Planeta repartides en dues sessions, que van incloure un debat posterior amb els creadors.

Els documentals projectats han estat Love flows (Francisco Campos-López, 2019), The ocean inside us (Sabine Probst, 2019), Lawqa (Lauca): que el parque vuelva a ser parque (Raimundo Gómez, 2018) i Mana (Bhavna Shivayogimath, 2019).

A banda d’aquestes projeccions, l’11 de novembre la Facultat va acollir també el taller «Produir cinema de manera sostenible», a càrrec d’Ana Galán, productora de cinema i televisió, periodista i experta en desenvolupament sostenible. El taller va abordar com la producció cinematogràfica es pot fer de manera més sostenible: ha examinat el rodatge de forma global i concreta per identificar-hi àrees d’actuació i millora, ha presentat la figura de l’eco-assistant i ha explicat com es calcula l’impacte ambiental d’un rodatge.