Professorat

Videoconferències d’Ernest Abadal a Llatinoamèrica sobre ciència oberta

El professor Ernest Abadal ha participat recentment, per videoconferència, en dos seminaris llatinoamericans. En primer lloc, l’1 de setembre va impartir la conferència «El acceso abierto, una transformación radical de la comunicación científica», en el marc dels seminaris «Conectados: ciclo internacional de webinars sobre investigación científica» organitzat pel Ministerio de Educación de Perú. D’altra banda, el 4 de setembre va parlar sobre avaluació de la ciència oberta en la sessió «Experiências internacionais de avaliação da ciência» del cicle «Novos rumos para o Qualis», organitzat per Rede Tulipa i la Universidade Federal  Fluminense de Brasil. La sessió va ser moderada per Lúcia Da Silveira, responsable del portal de revistes de la Universidade Federal de Santa Catarina, que està fent una estada de recerca a la nostra Facultat.