Campus

Visita de la directora de la Càtedra de Biblioteconomia de la Universitat de Łódź

El passat dijous, 7 d’abril, ens va visitar Mariola Antczak, directora de la Càtedra de Biblioteconomia i Informació Científica de la Universitat de Łódź, per tal de conèixer de prop els ensenyaments que imparteix la Facultat i explorar futures vies de col·laboració.

La professora Antczak es va entrevistar amb el degà Ernest Abadal, amb la cap d’estudis del grau d’IiD Marina Salse i amb el responsable de Relacions Internacionals, Ángel Borrego, de cara a  preparar futures vies d’intercanvi d’alumnes i professors. Així mateix, se li va organitzar un programa de visites que va incloure l’Edifici Històric i la Biblioteca de Lletres, on va ser rebuda per la comissionada per a Sistemes d’Informació i Documentació, Carina Rey, la Biblioteca de Catalunya, on va ser rebuda per Marga Losantos, la Biblioteca Sant Gervasi-Joan Maragall, on va ser rebuda per la seva responsable Angelina Cabré, i la biblioteca de la Facultat. També es va entrevistar amb la directora del CRAI Adelaida Ferrer i amb membres de la Unitat de Gestió de Projectes.