Visita d’estudiants de la Facultat al Centre de Documentació de TVC

El passat dissabte 27 d’abril, alumnes de la Facultat dels graus de Comunicació Audiovisual, Informació i Documentació i el doble grau Infocom, de les assignatures de Documentació audiovisual i Avaluació i qualitat, van visitar el Centre de Documentació de Televisió de Catalunya amb els professors Jorge Franganillo, Javier Guallar, Candela Ollé i Aurora Vall.

La visita, en la qual van participar també estudiants de la UOC, va tenir dues parts, com en altres ocasions. A la primera part, la documentalista Imma Rull va fer una xerrada sobre les tasques diàries dels professionals de la documentació audiovisual, mostrant el modern sistema de gestió de les imatges de TVC, anomenat Digition, i explicant la història i l’evolució del Centre. A la segona part, Imma Rull i Joana Monreal van guiar els visitants per les instal·lacions de la cadena, des del Departament de Documentació, fins a les sales de control, els platós i la redacció d’informatius, on el documentalista Jordi López Santín va mostrar en directe com es tracten els enviaments d’agència.

Moltes gràcies als professionals de TVC, que ens han acollit un any més!