Activitats

Visites i xerrades a l’assignatura Biblioteques i professió bibliotecària a la Catalunya contemporània

Els alumnes de l'assignatura Biblioteques i professió bibliotecària a la Catalunya contemporània van visitar, el passat dimecres 26 de març, la Biblioteca Arús de Barcelona, on van ser atesos per David Domènech. El mateix grup va assistir, el dimecres 9 d'abril, a una xerrada a càrrec de Maria Oriola sobre els orígens de la Biblioteca de la Dona, actualment Biblioteca Francesca Bonnemaison.

A més, el passat dijous 8 de maig, Teresa Miret, autora del llibre Una aportació a la lectura pública del segle XX: les biblioteques de «la Caixa» (1923-1993), els va fer una xerrada sobre la història d'aquestes biblioteques. Teresa Miret havia estat bibliotecària de la biblioteca de La Caixa d'Igualada i, després que aquesta fos traspassada al municipi, n'ha estat la seva directora.

Dijous, dia 15​, comptaren amb la presència de Carme Mayol, antiga professora i exdirectora de la Facultat​​, a més d'expresidenta del COBDC, que els parlà dels estudis i la professió.