Campus

Vols fer una part dels estudis fora de Catalunya? Oberta la inscripció al programa SICUE

SICUE (Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios Españoles) és un programa de mobilitat que permet realitzar part dels estudis (un semestre o un curs sencer) en una universitat espanyola. Per poder-hi optar, l’estudiant ha d’estar matriculat d’un mínim de 30 crèdits i haver-ne superat 45 el 30 de setembre de 2017.

Els estudiants del grau d’IiD poden triar les universitats de Granada, León, Salamanca, València, Murcia i Carlos III de Madrid. Al seu torn, els estudiants de CAV tenen disponibles la Universidad de Granada, la Universidad de Murcia i la Carlos III de Madrid.

El termini per presentar les sol·licituds acaba el 13 de març (trobareu aquí més informació). També podeu posar-vos en contacte amb el coordinador del SICUE del grau d’Informació i Documentació, la professora Marina Salse (salse@ub.edu), o amb el del grau de Comunicació Audiovisual, el professor Jorge Franganillo (franganillo@ub.edu).