Workshop del Màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE)

Els passats 13 i 14 de juny s’ha celebrat a la Facultat el Workshop 2019 de la 6a edició del Màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE)

El  MGDIE és un màster que s’imparteix íntegrament online, però excepcionalment en aquesta activitat lectiva,  els estudiants s’han pogut trobar físicament amb el seu professorat i amb les seves tutores i  els seus tutors.

L’activitat s’ha centrat en consolidar l’aprenentatge assolit durant el curs, resoldre els dubtes que comporta la realització de la maqueta tecnològica del TFM. El workshop a part de fomentar el treball en equip, ha esdevingut també una ocasió immillorable per fer un balanç i una valoració conjunta de l’ensenyament i prendre nota per part de la Direcció per continuar amb la millora contínua de la nostra oferta formativa.

Les estudiants i els estudiants, el professorat,  i les tutores i els tutors han valorat molt positivament el MGDIE i han agraït molt poder  trobar-se i compartir aquests dies experiències amb la resta “trencant la distància digital” i fins i tot la intercontinental.

Pàgina web del MGDIE