Xerrada d’Elisabet Vázquez al grau en GIDD

El passat 13 d’abril de 2023, Elisabet Vázquez, directora de la Biblioteca de Ripollet, va compartir a través d’una videoconferència amb els alumnes de l’assignatura optativa Biblioteques públiques, la seva experiència amb el procés participatiu que l’Ajuntament del municipi va dur a terme entre febrer i maig de 2022. El procés, que va permetre recollir l’opinió de 823 persones, serà útil per dissenyar el pla d’usos de la futura Biblioteca Central de Can Mas que passarà a constituir, juntament amb la biblioteca actual, la xarxa de biblioteques de la ciutat. Durant la xerrada els alumnes van poder conèixer quins havien estat els resultats més enllà del que es pot consultar a la pàgina web de l’Ajuntament i va ser molt interessant per evidenciar l’interès que aquests tipus d’iniciatives tenen per conèixer més a fons les necessitats i les percepcions que els usuaris i no usuaris tenen de les biblioteques públiques.