19, 20 i 21 de maig: recollida d’aliments al vestíbul de la Facultat

Els propers dies 19, 20 i 21 de maig, la Universitat de Barcelona, el grup UB i el Banc dels Aliments uneixen esforços per ajudar les persones que més ho necessiten. Als vestíbuls de les diverses Facultats, hi haurà instal·lats uns contenidors on podrem dipositar-hi els queviures que vulguem aportar a aquesta campanya, la quarta que organitza la Universitat. La Fundació Banc dels Aliments, que recollirà les donacions i les lliurarà a associacions i entitats benèfiques, ens recomana que hi duguem oli d’oliva, conserves de peix i cacau, tot i que també són benvinguts els llegums, l’arròs i els cereals.

També es poden fer donacions en línia per mitjà de la pàgina web del Banc, on fins i tot podem indicar que ho estem fent a través de la campanya 2014 de la UB.

Voluntariat UB ens recorda que una de cada cinc famílies catalanes és pobra i que, amb les seves campanyes, el Banc dels Aliments està ajudant més de 114.000 persones de Barcelona i la seva província que pateixen necessitats alimentàries.