Seminari del TFM del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials (22 de maig)

Aula 206

En el marc del TFM (Treball final de màster) del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la Facultat, el pròxim dimecres 22 de maig de 2024, tindrà lloc a l’aula 206, de 16.30 a 18 h, un seminari adreçat als estudiants del màster, però obert a tothom. Es presentaran dues biblioteques patrimonials i es comentaran bones pràctiques en la realització dels TFM. Per un cantó, Anna Fors (cap de Documentació de la Filmoteca de Catalunya) i Lourdes Prades (directora del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República de la UB) presentaran aquests centres i suggeriran línies de recerca possibles. Així mateix, les exalumnes del màster Eva Helena Adrián i Abril Borrell presentaran els TFM que van realitzar el curs passat. I els alumnes actuals compartiran l’estat de les seves recerques. Finalment, es presentaran alguns consells per a la presentació formal dels treballs.