Campus

Beca de col·laboració per donar suport al manteniment del web del grup de recerca BiBES, de l’OBLL i de PolDoc Hispànic

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha convocat una beca de col·laboració adreçada als estudiants de la Facultat per donar suport al manteniment de les pàgines web del grup de recerca BiBES. Biblioteques, Educació i Societat, de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura, i de PolDoc Hispànic.

Mèrits que es tindran en compte:

• Tenir coneixements de les bases de dades especialitzades en l’àmbit de la Biblioteconomia.
  • Tenir coneixements del programa de gestió e-pergam.
  • Tenir coneixements de polítiques de desenvolupament i gestió de col·leccions documentals.
  • Tenir bona capacitat comunicativa escrita en català, castellà, francès i anglès.
  • Tenir pràctica en l’ús de gestors de continguts (Drupal o un altre).
  • Tenir coneixements de la realitat de les col·leccions de les biblioteques hispanoamericanes.

El període de col·laboració comença l’1 de febrer i acaba el 31 de maig de 2016, amb una dedicació setmanal de 10 hores.

Les sol·licituds s’han de presentar, fins al 19 de desembre, a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/9015, on trobareu més informació.