Programa per a les Universitats Contra la Violència Masclista (PUC)

La Unitat d’Igualtat de la UB i les Comissions d’Igualtat de les diverses facultats segueixen treballant per informar, formar i sensibilitzar els membres de la comunitat universitària en matèria d’assetjament sexual, i per donar pautes per identificar aquestes situacions i prevenir-les. La UB —que ja havia començat a fer passos en aquesta línia amb l’aprovació, el dia 13 de febrer de 2014, del Protocol per a la prevenció, la detecció i l’actuació contra les situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe o d’orientació sexual— ha establert un conveni amb l’Associació Conexus per desenvolupar el Programa per a les Universitats Contra la Violència Masclista (PUC). Per mitjà d’aquest conveni, Conexus ofereix un servei d’atenció gratuït a tot l’alumnat que es trobi en una situació de violència.