Campus

Beques de col·laboració UB per a estudiants d’IiD i per a esportistes: el termini acaba el 18 de març

La UB ha obert una convocatòria extraordinària de catorze beques de col·laboració i el termini de presentació de sol·licituds acaba el proper 18 de marc. D’aquestes 14 beques, n’hi ha algunes que poden interessar especialment els estudiants d’IiD: la Unitat d’Administració Electrònica i Identificació Corporativa en convoca una per col·laborar en la confecció dels registres d’autoritat de la UB, per a la qual ser estudiant del grau d’IiD és un requisit, i l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental en convoca cinc més, per a les quals ser estudiant d’IiD és un mèrit: quatre per col·laborar en la gestió de la documentació dels arxius intermedis i de l’Arxiu Històric de la UB i una per a l’arxiu de gestió del Vicerectorat de Recerca. Al seu torn, el Servei d’Atenció a l’Estudiant n’ofereix dues més per a les quals els estudis en l’àmbit de la Biblioteconomia i la Documentació també són considerats un mèrit. Podeu consultar aquí les bases completes de la convocatòria.

Esports UB també ofereix beques i n’ha convocat quinze, en les quals es tindrà en compte l’experiència en atenció al públic dels candidats i la seva vinculació amb el món de l’esport, preferentment com a esportistes. Aquestes quinze beques s’ofereixen per treballar a l’estiu del 2016. Trobareu aquí tota la informació.