Campus

Convocatòria de dues beques per col·laborar com a informadors sobre els graus de CAV i IiD al Saló de l’Ensenyament

Atenció: termini de presentació de sol·licituds ampliat fins el 23 de gener!

El SAE ha convocat 58 beques adreçades a estudiants que vulguin col·laborar en tasques d’informació sobre l’oferta formativa de la UB al Saló de l’Ensenyament 2018 en torn de matí o de tarda. N’hi ha dues que estan adreçades a estudiants de la nostra Facultat i els requisits que cal complir són:

• ésser estudiant d’algun dels ensenyaments de grau de la Facultat de BiD
  • acreditar el nivell C1 de domini del català

I es valoraran com a mèrits:

• coneixements sobre els graus que s’imparteixen a la Facultat i sobre les sortides professionals dels graduats
  • participació com a voluntari en activitats acadèmiques i socials
  • realització de pràctiques no curriculars
  • formació complementària relacionada amb els ensenyaments
  • experiència en atenció al públic.
  • acreditació de coneixements de llengua anglesa
  • entrevista personal si s’escau

Aquestes beques són incompatibles amb altres beques de col·laboració. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 16 de gener. Trobareu més detalls de la convocatòria a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/41236. Enguany, el Saló de l’Ensenyament tindrà lloc del 14 al 18 de març de 2018.