Professorat

Conferència de Pedro Rueda sobre al·legacions jurídiques catalanes

El professor de la FIMA Pedro Rueda va participar el 16 de març de 2022 amb la conferència «La producción de textos jurídicos en las oficinas tipográficas: el caso de las alegaciones» al seminari «Les al·legacions jurídiques catalanes (segles XVII-XIX), uns documents per descobrir des de la transversalitat». Aquest seminari és fruit d’un conveni signat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i la Universitat de Barcelona, amb la intenció de promoure la descripció, coneixement i investigació del ric fons d’al·legacions jurídiques conservat a les biblioteques d’ambdues institucions. Les sessions se celebraran a les facultats de Dret i de Geografia i Història, i a les biblioteques de l’ICAB i del CRAI Fons Antic de la UB, els dimecres 2, 9, 16 i 23 de març, a les tardes.