Noves llibreries creades per exalumnes del postgrau en Llibreria

El 2012 va començar a impartir-se a la Facultat el postgrau en Llibreria, organitzat conjuntament amb el Gremi de Llibreters de Catalunya, i amb el suport de l’ICEC (Institut Català de les Empreses Culturals). Des de llavors, han estat diversos els graduats que s’han animat a crear llibreries, tant a Barcelona com a altres ciutats. Fins avui en dia, comptem vint-i-cinc els negocis oberts per exalumnes.

Recentment, s’han publicat al Blog de l’Escola de Llibreria un parell de reportatges sobre dues de les darreres llibreries obertes: Espai Llavors (endegat per Alicia Arévalo, Noelia Domínguez i Daniel Garrido, a l’Hospitalet) i Mitja Mosca (oberta per Clara i Laia Arce, a Badalona). Ens congratulem que des de la Facultat i el Gremi col·laborem a obrir noves llibreries, que apropen la cultura i el lleure a la població.