Professorat

Pedro Rueda a Catània, pel projecte CODICIS Erasmus+

Els passats dies 5-8 de juny de 2023, el professor Pedro Rueda va assistir a un reunió de treball del comitè directiu del projecte CODICIS a Catània (Itàlia). En aquest projecte, coordinat per la Universidad Católica San Pablo de Arequipa (Perú) i finançat per la Unió Europea dins del Programa Erasmus+, hi participa la nostra Facultat juntament amb set universitats més, de quatre països (Itàlia, Bolívia, Mèxic i Perú). CODICIS té l’objectiu d’enfortir les capacitats per a la recuperació i conservació del patrimoni documental i bibliogràfic a Amèrica Llatina. Durant l’estada a Catània, a més de les sessions de treball pròpies del projecte per definir la participació dels socis al curs de formació i altres activitats, hi hagué temps de visitar diversos arxius, biblioteques i museus amb fons i col·leccions patrimonials. Simona Inserra, professora de la universitat d’aquella ciutat i membre de l’equip de CODICIS, fou l’organitzadora de les jornades.